Caritate




Suflet pentru Romania - Proiect initiat de Fundatia Nadia Comaneci

Fundatia Nadia Comaneci

Proiectul “Suflet pentru Romania”

Proiectul “Suflet pentru Romania” a fost lansat in cadrul Galei Umanitatii, in anul 2009, initiata de prof. Mihaela Serban, cu aceasta ocazie mai multe personalitati publice, precum Gheorghe Hagi, Octavian Bellu, Elisabeta Lipa, Mirco Maschio, Mircea Albulescu, Ion Besoiu, Gheorghe Zamfir, oameni de afaceri sau institutii de stat, printre care Ministerul Administratiei si Internelor, Ministerul Apararii, Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, Primaria Municipiului Bucuresti au primit titulatura de “Ambasadori ai Umanitatii”, si si-au exprimat disponibilitatea de a sprijini acest proiect.
La initiativa marii sportive Nadia Comaneci, implicata in diferite proiecte sociale dezvoltate in sprijinul copiilor, Fundatia Nadia Comaneci s-a alaturat initiativei “Suflet pentru Romania”, propunanandu-si sa promoveze si sa implementeze proiectul prin crearea centrelor sociale “Nadia Comaneci.
Proiectul “Suflet pentru Romania” are ca scop sprijinirea copiilor orfani si abandonati din tara noastra. Concret, initiatorii proiectului si-au propus sa sprijine constructia mai multor centre sociale pentru copiii aflati in dificultate, oferindu-le acestora o sansa la o viata normala . In aceste centre orfanii ar putea beneficia atat de confort material, de educatie, cat si de caldura sufleteasca necesara oricarui copil.
Insa pentru ca proiectul nostru sa se concretizeze, avem nevoie de fonduri pe care le putem strange doar cu sprijinul oamenilor de bine. In acest sens, Fundatia Nadia Comaneci a decis dezvoltarea campaniei “Suflet pentru Romania”.
Mass media nationala si din Diaspora si-a aratat deja interesul pentru initiativa campaniei “Suflet pentru Romania”, preluand si publicand stiri pe aceasta tema, aratand astfel sustinerea la nivel international a proiectului pe care Fundatia Nadia Comaneci il va derula in perioada urmatoare.

Campania “Suflet pentru Romania”

Campania “Suflet pentru Romania” are ca principal obiectiv strangerea fondurilor necesare demararii si derularii proiectului cu acelasi nume.
Pentru un mai mare succes si pentru a se asigura ca mesajele campaniei vor ajunge la cat mai multi potentiali oameni de bine interesati sa sustina proiectul “Suflet pentru Romania”, Fundatia Nadia Comaneci va dezvolta campania de comunicare si strangere de fonduri pe trei directii principale: o campanie de strangere de fonduri prin donatii SMS, un “Teledon” organizat in parteneriat cu TVR si o campanie de strangere de fonduri prin donatii directe in conturile Fundatiei.
Campania va fi lansata pe 14/ 15 aprilie, prin anuntarea si publicarea unor numere scurte de telefon catre care se vor putea face donatii prin trimiterea unor SMS-uri .
In ultima parte a aceleiasi luni va fi organizat evenimentul tip teledon cu participarea Nadiei Comaneci si a mai multor personalitati din lumea sportului si show-bizului romanesc.
Totodata, conturile Fundatiei Nadia Comaneci , publicate pe site-ul fundatiei www.nadiacomaneci.eu , vor sta la dispozitia doritorilor pentru donatii in sprijinul proiectului “Suflet pentru Romania” sau al celorlalte proiecte dezvoltate de fundatie.
Campania “Suflet pentru Romania” va fi sustinuta prin derularea unor spoturi TV la postul national de televiziune, prin publicarea unor machete de presa pe diferite suporturi media tiparite si online, precum si prin afise si solutii de promovare outdoor .
Campania se va incheia in luna iunie, cand vor fi facute publice fondurile atrase pentru derularea proiectului cu acelasi nume.
Banii stransi in urma acestei campanii vor fi folositi pentru constructia primului centru social Nadia Comaneci, centru social dedicat copiilor orfani sau abandonati.
Astfel, fondurile obtinute in urma campaniei vor fi investite in contructia propriu-zisa a centrului, care ulterior va fi predat de Fundatia Nadia Comaneci in administrarea autoritatilor statului.
Terenul pe care urmeaza a fi construit acest prim centru social se afla in zona judetului Arad, orasul Chisineu-Cris si este donat de reprezentantii Maschio Group.

Teledonul “Suflet pentru Romania”

Teledonul “Suflet pentru Romania”, organizat de Fundatia Nadia Comaneci este parte a campaniei cu acelasi nume.
Teledonul va avea loc in data de 26 aprilie 2010, cu participarea Nadiei Comaneci. Evenimentul se va derula pe parcursul a patru ore (incepand cu orele 21:00), va fi prezentat de Cristian Topescu si Mihaela Serban si va fi difuzat live de TVR1 si TVR International.
Scenariul evenimentului include prezenta unor personalitati publice care au acceptat sa raspunda la apelurile telefonice ale telespectatorilor interesati sa sustina cauza copiilor orfani.
Donatiile vor putea fi facute in conturile deschise la BRD special pentru campania “Suflet pentru Romania”, conturi care vor fi anuntate permanent in timpul teledonului.
De asemenea, vor fi prezentate o serie de produse oferite de personalitati publice romanesti si internationale, care vor putea fi licitate in direct (la telefon) sau pe site-ul Fundatiei Nadia Comaneci, intr-o sectiune special realizata: www.nadiacomaneci.eu/licitatie .
Printre obiectele scoase la licitatie se afla si mai multe tablouri semnate de Alexandra Nechita, “micuta Picasso”.

Despre Fundatia Nadia Comaneci

Fundatia Nadia Comaneci are ca principal obiectiv incurajarea, susinerea si promovarea performantei in orice domeniu, pornind de la rezultatele sportive, la dezvoltarea educationala si profesionala, pana la calitatea vietii si a familiei.

Fundatia Nadia Comaneci isi propune astfel sa dezvolte programe prin care sa sprijine tinerii sportivi dornici sa atinga cele mai ambitioase standarde de performanta, sa lupte pentru respectarea drepturilor mamei si copilului in Romania si sa se implice in activitati sociale si umanitare avand in centrul lor familia ca fundament al evolutiei societatii romanesti.

Printre programele derulate de Fundatia Nadia Comaneci se numara “Clinica Nadia Comaneci” , parte a Asezamantului Socio-cultural Sf. Spiridon Vechi, care a fost inaugurata in toamna anului 2009 si include 14 cabinete medicale, sase laboratoare, o farmacie si beneficiaza de aparatura medicala moderna; „Zece pentru gimnastica”, program care are ca scop sustinerea tinerelor gimnaste. In cadrul acestui proiect a fost lansata, in decembrie 2009, “Papusa Nadia Comaneci”; „Sunt mic si voinic”, campanie derulata de Fundatia Nadia Comaneci pentru promovarea unei vieti active, precum si practicarea sportului de catre prescolari. Alte programe dezvoltate de organizatia noastra sunt: „First Bebe”, initiat de Fundatia Romanian Angel Appeal si dedicat tinerilor care urmeaza sa aiba primul copil; campania “Siguranta copiilor online” , initiata de Microsoft Romania pentru a atrage atentia parintilor asupra pericolelor la care sunt supusi copiii in timpul navigarii pe Internet; precum si proiectul “e-aptitudini” conceput ca raspuns la evolutia societatii actuale si care isi propune sa ofere membrilor comunitatii, indiferent de varsta, pregatire si profesie, posibilitatea de a invata continuu, de a-si forma deprinderile necesare utilizarii calculatorului si a mijloacelor IT.




DATE DE CONTACT
Adresa: Str. Stefan cel Mare, Nr. 13 A, Cladirea Administrativa, Et. 2, Sector 2, Bucuresti
Numere de telefon: Diana NITA - PR Consultant
Mobile: 0744 373 518
Persoane de contact: Diana NITA - PR Consultant
Mobile: 0744 373 518
E-mail: diana.nita@classicbrands.ro
Internet:
Web: www.nadiacomaneci.eu
E-mail:  office@nadiacomeneci.eu

Recomandati aceasta pagina: